Highlights från utställningen på Art Now Gallery

Från lördagen den 21 maj till den 28 maj hade jag utställning tillsammans med 9 andra personer på Art Now Gallery, här i Göteborg. Här kommer ett urval av de personer som var med:

Malin Mossberg målar riktigt härliga, färgstarka tavlor, här föreställande två Gudinnor. Tyvärr har jag inte lyckats återge de lika bra med min kamera. Riktigt sköna är de hur som helst! Ni hittar fler bilder på hennes hemsida.

Maria Hugoson Sjögren målar stadsmotiv i olja, och här ser vi bland annat Kungsparken och Haga Nygata.

Charlotte Dahlborg Oskarssons tavla med alla skor.

Fotografier från Bengt Magnuson.

Adam Joleby målar med hjälp av spray och bidrog med tavlor på diverse djur, här en undulat. Riktigt, riktigt snygga!

Och sist mitt bidrag till utställningen. Tyvärr blev det aldrig att jag målade om tavlan på Coltrane (tavlan till höger) med en turkos bakgrund innan utställningen, men det kommer uppdaterade bilder på den snart.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Detta inlägg publicerades i På väggen och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Highlights från utställningen på Art Now Gallery

  1. Paula skriver:

    jäklar vilken talang du är! Gillar porträtten på musikerna…otroligt skickligt gjorda!

  2. chissra skriver:

    Vilka jättefina tavlor du gjort. Vilken talang. Wow! Man blir helt stum.
    ha en bra dag

Lämna en kommentar