Tobias Dahmm feat. Daniel Kruhsberg – Del 3

Och den första tavlan i serien vi gjorde är nu helt klar, bortsett från texten som skall målas på så fort de två andra är klara.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tobias Dahmm feat. Daniel Kruhsberg – Del 3

  1. Bianca skriver:

    Så otroligt fina tavlor du gör

  2. Åh gud vad du är galet talangfull! Själv samlar jag på konst och har köpt mycket av en konstnär som har lite liknande stil. Han heter Niklas F. Vad kostar en tavla liknande denna?

    • Tobias skriver:

      Tack för din kommentar!
      Priset beror ju på motivet och storleken, men jag har sålt för mellan 3000 och 6000 när det kommer till just porträtt.
      Är du intresserad av någon speciell eller om det finns någon kändis du vill föreslå att jag målar, så hör gärna av dig.

  3. mfdl80 skriver:

    Mycket fin tavla!
    Mvh

Kommentera

