Tobias Dahmm feat. Daniel Kruhsberg – Tavla nr. 2 – Del 3

Nu har färgen äntligen kommit på och Kruhsberg jobbar för tillfället på bakgrunden. Så fort den är klar kommer jag måla klart tjejen. 

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tobias Dahmm feat. Daniel Kruhsberg – Tavla nr. 2 – Del 3

  1. Sara-Sofia skriver:

    Jättesnyggt!! Vad duktig du är!

  2. Archibald skriver:

    Intressant att se verken växa fram. Jag imponeras alltid av förmågan att återge ansikten i konst.

  3. Archibald skriver:

    För egen del blir jag allt mer fascinerad av att i fotografier återge detaljbilder av kläder. Vänsteraxeln, men även manschetten i en kostymoutfit är några favoriter. Tror mest det är kombinationen av färger, men även strukturer som lockar. Säkerligen förstärkt av intresset för kläderna i sig.

Kommentera

