Looptroop Rockers – Del 1

Nu är jag äntligen tillbaka efter ett ganska långt uppehåll p.g.a tråkigt tentaplugg. Hur som helst, här kommer ett nytt projekt jag påbörjade i söndags. Det är ett beställningsjobb och skall så småningom bli en, förhoppningsvis grymt bra bild på det svenska bandet Looptroop Rockers, som jag för övrigt lyssnar på för första gången i skrivande stund. Än så länge är det bara en grov skiss, men snart skall gubbarna fyllas i för att sedan kladdas över i ganska mörka, varma färger. Skall bli intressant att se, då detta blir min första tavla i färg (bortsett från tavlan med Oddjob, men den räknas inte).

I veckan kommer förhoppningsvis även en till tavla presenteras. Det blir totalt tre tavlor parallellt!

Originalbilden finner ni här.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Looptroop Rockers – Del 1

  1. Joanna Paraïso skriver:

    Det här skall bli riktigt roligt att följa!

Kommentera

