Jimi Hendrix – Del 5

Här kommer ett sista titt på Hendrix innan jag gör klart tavlan helt. Det är fortfarande lite jobb kvar på håret, men annars är huvudet så gott som klart. Jag blir förhoppningsvis klar med tavlan i veckan.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jimi Hendrix – Del 5

  1. cottan skriver:

    Du är grym, snyggt målat! Kul att du tittade in hos mig,
    jag tycker även att LCHF låter som en fackförening:)

  2. flickanavkaos skriver:

    Wow, vilka tavlor!! Det ser ju ut som fotografier – jag är verkligen imponerad! Madonna är min favorit 🙂

  3. Lennart Pihl skriver:

    Tänk att snart kommer leveransen av Jimmi.
    Känns som om julafton närmar sej.
    Den är helt suveränt gjord.

Kommentera

