Dolly Parton – Del 4

Min tavla börjar äntligen närma sig ett någorlunda resultat. Inte för att den är klar än,
men hon ser inte längre ut som ett spöke. Fler bilder kommer inom
kort! Tanken är att ha tavlan klar innan julhelgen, men jag skall
inte vara allt för optimistisk innan jul å allt.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dolly Parton – Del 4

  1. Banck skriver:

    Wow, grym! Jag älskar Dolly 🙂

  2. Emilia skriver:

    Du är riktigt duktig på att måla! Såg tavlorna på Freddie
    Mercury och Elvis också, sjukt grymma de med! 🙂

Kommentera

