Dolly Parton – Del 3

Jag tänkte att jag skulle skippa allt skriveri, som ingen säkert är intresserad av ändå och gå direkt på bilden som kommer här:

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Dolly Parton – Del 3

  1. Kaffehörnan skriver:

    Jaså dom läser inte, de var ju lite B
    Har du gjort dessa tavlor själv

  2. peterlarson skriver:

    Kul att du tittade in på min sida och lämnade ett ”spår” också. Det uppskattas.
    Grymt fina målningar. Den av Coltrane är fantastisk!

  3. dontrememberit skriver:

    Hade en annan, men personer i min omgivning tog alltid illa upp för det jag skrev så jag startade en hemlig haha. Thats why 🙂

  4. joelalvarez skriver:

    snygga bilder och bra tips!

  5. Z skriver:

    Riktigt snygg tavla! Imponerande ^^

  6. porkel skriver:

    Sv; Kan han inte?

  7. Riktig Lycka skriver:

    Tack så mycket för lyckönskningarna 🙂
    Vilka otroligt snygga tavlor du gör, men det vet du säkert redan 🙂

  8. Olga skriver:

    Wow, du är ju jätteduktig ju!

Kommentera

