Freddie Mercury – Del 2

Jag har legat i i helgen och har kommit en ganska bra bit på vägen. Skissen är redan klar och bakgrunden ligger nu på. Jag tror inte jag kommer sikta in mig på något speciellt område när jag väl börjar med själva kroppen utan målar lite varstans. Det är svårt att säga hur det kommer bli men det brukar alltid lösa sig till slut.
Mer bilder kommer under veckan så kom tillbaka igen!

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

