The King

Elvis presley king tobias dahmm acrylic painting paint art celebrity akryl målning tavla konst kändis

Nu är den äntligen kvar, tavlan på Elvis Presley. Tavlan blev 50 x 50 cm och kommer matcha två av mina kommande tavlor storleksmässigt. Vilka det blir får ni reda på i morgon, så kolla in igen då.
Egentligen är jag inte mycket för att döpa tavlor, men det är väl mer eller mindre standard, därför kallar jag den ”The King”, ett av Elvis smeknamn.
Observera att väggen är ditsatt med hjälp av Photoshop, det är därför det kan se något stelt ut.
För er som är nya här finner ni bilder från hela projektet, och mycket mer längre ner i bloggen. Tack för att ni har kollat! Nu kör vi igång med nytt material.

Originalbilden finner ni här.
Elvis Presley på Spotify.

Handmålad i akryl på duk. 50 x 50 cm. Ej till salu.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Tavlor och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

