Madonna

Madonna tobias dahmm akrylic painting paint art celebrity akryl målning tavla konst kändisNu är tavlan äntligen klar! Föreställer sångerskan/artisten Madonna. Tavlan är 1 x 1 meter och är den största jag målat hittills. Kommer dock inte hänga på mina väggar, mer säger jag inte. Tavlan har inte fått ett namn än, men det kommer snart.

Originalbilden finner ni här.
Madonna på Spotify.

Handmålad i akryl på duk. 100 x 100 cm. Ej till salu.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Tavlor och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Madonna

  1. Paulina skriver:

    Hej!

    Ska du sälja tavlan? Hur mycket kostar den i så fall?

  2. Hade jag varit Madonna hade jag varit mer nöjd med denna bilden än originalet…

  3. glowingoil skriver:

    Wow! Är det där akryl??

  4. thestereoman skriver:

    Herregud vad snyggt du målat den!

  5. Anonym skriver:

    Den är helt fantastisk, där den hänger på min vägg !!!

    Jag är otroligt nöjd och njuter varje gång jag ser den

  6. Elin skriver:

    Lyckliga den som får ha den där tavlan på sin vägg!:O

  7. Nina skriver:

    Hej! Hittade hit från Jojo Paraïso’s blogg.
    Du är verkligen skicklig på att avbilda fotografiskt… och det är ett utmärkt sätt att börja sin konstnärsbana på, fast i min mening är sådana porträtt lite halvtråkiga att ha på väggen. Skulle vilja se dig använda din begåvning till att måla annat; surrealistiskt eller abstrakt kanske? Är säker på att du skulle kunna producera mästerverk!!
    //Nina

    • Tobias skriver:

      Tack! Jag har funderat på att måla abstrakt någon gång, när jag lärt mig måla med färg, men inte just nu i alla fall. Det kommer säkerligen senare!

  8. Jill.F skriver:

    Du måste ju vara en naturbegåvning! Det är ju helt sjukt hur bra du målar! Riktigt imponerad! 😀 Hur mycket kostar den?

  9. skapandekaos skriver:

    Supersnygg!
    Kollat runt lite här och dina tavlor är verkligen snygga!

Kommentera

