Madonna – Del 6

Har bråttom i skrivande stund, men eftersom jag ändå inte skriver något viktigt när jag väl skriver kan jag lika gärna låta bli. Det är ändå bilderna folk är ute efter misstänker jag. Här kommer den:
Madonna painting Tobias Dahmm målning akryl tavlaVill bara tillägga så här i efterhand att jag bytt namn på ”Portfolio” till ”Galleri”. Det blir helt enkelt tydligare vad det är då. Ni hittar den här.

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Madonna – Del 6

  1. alexandrabel skriver:

    Shit! Vad duktig du är! 😀

  2. alice skriver:

    vilket jobb du gör! sjukt imponerad!

  3. vardagsblond skriver:

    hehe sedär! Ja jag har hunnit md mycket idag tack vare jag klev upp så tidigt =)=)

  4. Emelie skriver:

    Sv: haha jorå klart, så länge man inte behöver gå utanför dörren
    Najs bild!

  5. Tobias skriver:

    Tack skall ni ha!

  6. Anna skriver:

    Hejsan
    Och tack för titten hos mig 🙂 Gud så imponerande tavlor, Madonna blir ju helt otroligt bra. Tycker dina målningar är bättre än fotografierna, du gör dom mer levande när du målar. Dom får som mer själ tycker jag.

    Ha det gott
    Anna

  7. wiccans skriver:

    Oooops glömde ju att svara på din kommentar hos mig, jag belv så tagen av dina tavlor.
    Jovisst är åskan helt underbar, det är så många som är rädd för den men jag tycker det är så mysigt. Sen känner man riktigt vädrets makter, hur mycket power det finns. Fast då har vi ju inga ordentliga åskväder som de kan ha utomlands, kanske jag inte skulle tycka det är så mysigt då. Men våra egna älskar jag att sitta och titta på, sen räknar jag från blixten till smällen, hur långt bort är den? har det kommit närmare? Spännande 🙂

  8. hodamerei skriver:

    – fan vad läckert! great job!

  9. Ida skriver:

    Jo men det tycker jag allt att de är 😀

  10. kattsi skriver:

    Du är bäst! 🙂 Jag älskar dig!!

Kommentera

