Madonna – Del 5

Nu börjar Madonna äntligen lika sig själv. Jag har främst jobbat med ansiktet, kedjan och ena handen i dag och jag har även börjat pilla lite i håret. Hennes näsa och mun ställer till det väldigt mycket, då de är svåra att få till rätt, men det är i alla fall en början.

Bilderna blir tyvärr halvtaskiga, dels på grund av att duken är så stor så att jag inte har möjlighet att ta bilder längre ifrån duken, mitt skrivbord står i vägen. Sen förstör den vågiga duken lite grand. Det känns som att det här kan bli riktigt bra när den väl är klar.

Madonna painting Tobias Dahmm tavla målning akryl

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Madonna – Del 5

  1. NuYu skriver:

    Kan ju säga att den redan nu är fruktansvärt snygg.

  2. Joanna skriver:

    Fasiken vad du jobbar på… ser onekligen bra ut!

  3. hodamerei skriver:

    – HELT SJUKT! DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM! LÖVE IT!

  4. fridaae skriver:

    haha ja men de är inte alltid jag orkar kliva upp så tidigt 🙂 fasen va bra du målar!!

  5. Anders skriver:

    Jätte snyggt! 🙂

    Pop kallade vi en svalunge som bodde hos oss i åtta dagar innan vi lämnade över henne/honom till viltjouren.

  6. Tjelsi skriver:

    sv Det är ju bra att du inte gör det 🙂

  7. doit4life skriver:

    Grymt fin tavla redan nu, tar du beställningar?

  8. Ja det är ju det. Man får börja lägga sig i din och vakna med klockorna ringer! Haha.

    En Kid Cudi tavla får vi kolla på i framtiden. Jag måste säga att jag gillar Madonna tavlan skarpt, bara som den är nu. Den kommer bli riktigt bra. Tecknar du på fri hand och så också? Illustrationer och sånt?

  9. unapinaporfavor skriver:

    snyggt!! Du målar sjukt bra. jag tecknar/målar själv också, kommer snart en ny kategori om det på min blogg 🙂

Kommentera

