Madonna – Del 4

Nu har jag kommit en liten bit på vägen. Bakgrunden är mer finslipad, dock inte perfekt, vilket stör mig en aning. Det är svårt att få färgen helt slät. Ansiktet börjar ta form nu hur som helst. Jag har börjat inse hur mycket färg som kommer gå åt till den här tavlan, och första tuben är redan tömd. I morgon blir det mer jobb på ansiktet och jag kommer förmodligen börja lite smått på handen till vänster, så att den blir klar.
Madonna painting Tobias Dahmm tavla målning

Om Tobias

Min blogg hittar du här på tobiasdahmm.wordpress.com. Är du intresserad av att köpa en tavla kan du kontakta mig på: tobias.tavlor@gmail.com.
Det här inlägget postades i Projekt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Madonna – Del 4

  1. piwarn skriver:

    Oj, snygga tavlor!

  2. slemmah skriver:

    sv: har tyvärr inget recept, vi var ute och käkade :/

  3. Zicci skriver:

    börjar arta sig det där! Själv ar jag skissat upp en på Beyonce som jag ska ta mig an någon gång

  4. PhotosbyEmma skriver:

    sv: ser filmen! om du syftade på att jag skrev att de har samma författare menade jag att genom att filmerna baserade på böckerna är så bra borde ju den också vara det! 🙂

  5. Situation Norrland skriver:

    Det där blir kanonsnyggt! Du är verkligen grym på att måla 😀

Kommentera

